sobota, 18 sierpnia 2012

Oto jestem!

Jestem. Po co? By dać upust emocjom. Pozytywnym i negatywnym. By wykrzyczeć to, co dla mnie ważne. Od długiego czasu chciałem. I w końcu po wielu latach przerwy wracam do pisania. Może ktoś to przeczyta, może okazać się, że piszę sam dla siebie, ale to nic. Poprostu chcę pisać.

O czym? O wszystkim, co siedzi w mojej głowie. O moim życiu, o bliskich mi osobach, o świecie. Nie zakładam. Nie robię planu działania. Nie zmieniam faktów. Szczerze i wprost.

Czy będzie to blog anonimowy? Poniekąd tak. Nie jestem skory do zaufania tak o, w wirtualnym świecie tym bardziej. Ale poza tym, że nie podaję imion, że nie podaję nazwisk, reszta będzie samą prawdą i tylko prawdą.

Jeśli chcesz, pisz, jeśli nie, czytaj. Tyle.

I zawsze zdjęcie. Zawsze w związku z czymś. Tym razem miejsce jedyne i niepowtarzalne. Ze zwzgledu na aurę, która roztacza się wszędzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz